Wibo-Fixingspray photo finish

Udostępnij ten post

Witajcie Kochani!

Dziś przychodzę do Was z recenzją utrwalacza do makijażu z Wibo. Jest to produkt, który dość szybko rozszedł się po tym jak tylko wszedł do sprzedaży.Mnie udało się kupić ostatni na promocji -55% w Rossmannie. Pojemność jest dość duża, a koszt tego utrwalacza to jakieś 20 zł jak się nie mylę. Na początku byłam nim mega poirytowana ponieważ zamiast robić delikatną mgiełkę czułam się choćbym spryskiwała się spryskiwacze. Dopiero po 5-6 użyciach to się unormowało więc za atomizer spory minus. Jeżeli chodzi o sam produkt to jego zaletą jest na pewno to, że nie jest lepki. Bo inne tego typu produkty, które miałam okazję używać właśnie takie były. Jeżeli chodzi o utrwalenie makijażu to nieco przedłuża jego trwałość jednak nie jest to jakiś efekt wow jakiego się spodziewałam po tym jak się szybko wyprzedawał. Czy kupiłabym go drugi raz? Raczej nie choć też nie żałuję, że go wypróbowałam.





A wy co myślicie o tym produkcie? Miałyście go? Sprawdził się u Was czy nie ?

8 komentarzy :

  1. Użycie fixera przed wyjście jest czynnością o której ZAWSZE zapominam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja fixerow uzywam tylko na wieksze wyjscia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam u siebie żadnego utrwalacza do makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam go, ale spray tego typu z reguły nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę sobie takie coś kupić.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że trafiłam na Twoją recenzję, teraz wiem, że go nie kupię. :) Jest jakiś fixer, który polecasz? Obecnie używam fixer z Makeup Revolution, ale chętnie wymienię go na lepszy model ;)
    Całusy, Jo
    http://joscloset.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nic jeszcze mi się tak w 100% nie sprawdziło by móc powiedzieć że jest super i trzyma makijaż nie wiem ile :(

      Usuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)