Mikołajkowe prezenty

Udostępnij ten post

Witajcie Kochani!

Dziś przychodzę do Was z moimi prezentami Mikołajkowymi :) Trafiło do mnie kilka fajnych rzeczy. Jestem człowiekiem, który cieszy się ze wszystkiego więc nawet gdy dostaję coś ręcznie robionego to skaczę z radości :) W tym roku dostałam zarówno słodycze (których nie fotografowałam) jak i kilka na prawdę super rzeczy :)

Dwie pierwsze rzeczy są z mojej listy rzeczy do kupienia z września. Jest to karta pamięci do aparatu o dużej pojemności bo, aż 32 GB z szybki zapisem oraz moje wymarzone lustro na toaletkę :) Jestem mega szczęśliwa, że dostałam te rzeczy od mojego ukochanego bo będą mi służyć długo :)


Znalazł się też zestaw książek z przepisami. Jest on o tyle fajny, że ma w sobie przepisy na domowe dania, ale też przepisy na dania do pracy i szkoły. Powoli przeglądam co ciekawego się tam znajduję i może zacznę gotować coś innego niż makaron z kurczakiem i pomidorami :)



Coś co uwielbiam czyli skarpety <3 Tym razem w mój ulubiony wzór czyli rendiry  :) Uwielbiam renifery, jelonki itp Ten wzór towarzyszy mi praktycznie cały rok . Kto mnie zna- wie, że mam na ich punkcie bzika :)


Ostatnią rzeczą jest podusia z ikea. Ostatnio bardzo się z nimi polubiłam. Jest jeden model poduszki, który uwielbiam i śpi się na nim rewelacyjnie :) Ten jest kolejny do testu :)


A wy co dostaliście na Mikołaja?

5 komentarzy :

  1. Świąteczne skarpety zawsze są fajnym prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skarpety to chyba klasyka. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne skarpetki :)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takie samo lusterko i jest świetne, duże i pięknie wygląda na mojej komodzie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)