Dzień chłopaka- jaką kartkę kupić ?

Udostępnij ten post

Witam!

Dziś chciałabym wam przedstawić bardzo fajny sklep z kartkami. Mowa tutaj o sklepie TwojaKartka . Muszę wam powiedzieć, że sklep jest dość wyjątkowy, a to wszystko za sprawą ciekawych wzorów kart. Jednak nie jest to jedyny plus sklepu. Relizacja zamówienia jest wręcz błyskawiczna, ceny kartek przystępne. Nie można też zapomnieć o dostawie bo jest dość szybka, a jej koszt jest w przeciale 2,35 zł-14 zł wszystko zależy od tego jaką formę przesyłki wybierzemy. 

W poście pokażę wam kilka propozycji kartek na dzień chłopaka, ale również karki które ja wybrałam na zbliżający się dzień chłopaka oraz urodziny moich bliskich. Szczerze mogę przyznać, że są bajeczne i bardzo mi się podobają.


1/2/3/4/5/6


A tutaj już moje cudeńka. 










2 komentarze :

  1. Świetne kartki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)