Case Aliexpress

Udostępnij ten post

Witam!

Dziś co nieco powiem na temat case-ów, które zamówiłam na aliexpress. Powiem wam, że ogólnie z wszystkich jestem zadowolona bo jakościowo są bardzo dobre.  Ładnie wykonane z pięknymi motywami, które wygladają dokładnie tak jak na aukcjach. Jedyne zastrzeżenie jakie mam to takie, że nie wszystkie są idealnie dopasowane bo czuć, że między case-em,a telefonem jest niewielki luz. Jedyny case, który jest bardzo dobrze dopasowany jest ten z kotkiem. Według mnie za 6-8zł (za sztukę) warto je kupić. Bo gdyby kosztowały więcej na pewno tylu bym nie zamówiła i byłabym zawiedziona,że nie są tak idealne jak tego oczekuję.





5 komentarzy :

  1. śliczne sa te obudowy :) uwielbiam takie gadzety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne,ja zamowilam pare rzeczy za alii ale idą strasznie długo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śmieszne te casy, ja ostatnio też zamówiłam sobie jeden z allie, bo w Polsce jest beznadziejny wybór na mój telefon :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)