Nowości kosmetyczne

Udostępnij ten post

Witam!

Ze względu na natłok obowiązków pewne posty powstają z dużym opóźnieniem. Zaczął sie rok akademicki jestem na trzecim roku i zaczynam pisać pracę licencjacką jest to dla mnie ogromnie ważne dlatego też mniej czasu poświęcam na pisanie bloga choć staram się jak mogę aby posty były dodawane dość regularnie. Dziś kilka nowości kosmetycznych, które pojawiły się u mnie już jakiś czas temu jednak nie miałam czasu ich pokazać. Na temat niektórych zdążyłam już sobie wyrobić opinię, którą jeszcze potwierdzam dłużym stosowaniem. Więc na recenzje niektórych z nich nie będziecie długo czekać.

Znacie jakieś kosmetyki, które wam pokazałam?

Ps.Wy też cierpicie na ciągły brak czasu ? Pozdrawiam :*










4 komentarze :

  1. używałam produktów paese, ale już dawno temu :) wyglądają całkiem fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę koniecznie wypróbować puder z Golden Rose! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z Paese lubiłam puder bambusowy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)