Dwufazowy cukrowy peeling do ciała,rąk i stóp

Udostępnij ten post

Witam!

Na tą recenzje zbierałam się bardzo długo,ponieważ miałam mieszane uczucia do tego kosmetyku jednak w końcu go polubiłam mimo iż ma niewielkie minusy. Zacznę może od opakowania, ktoś kto je zaprojektował niestety nie za bardzo pomyślał ,ponieważ gdy pojemniczek jest pełny to ciężko jest go wymieszać, cukier ma trudności z wydostaniem się na zewnątrz ten problem jednak znika wraz z użytkowaniem .Zapach niestety nie przypadł mi do gustu jest typowo kakaowy zapach, jednak o gustach się nie dyskutuje każdy ma inne. Jeżeli chodzi o działanie to dla mnie jest świetny idealnie odżywia i regeneruje skóre. Po zastosowaniu skóra jest delikata i mięciutka. Bardzo lubię go stosować mimo tego iz zapach mi nie odpowiada. Z czystym sumieniem mogę go polecić.








3 komentarze :

  1. Ciekawie wylada, jeszcze go nie miałam a szkoda, ze na początku ciężko go wydobyć :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się bardzo przyjemnie. Osobiście uwielbiam wszelkiego rodzaju peelingi. :)

    Pozdrawiam,
    Birginsen

    OdpowiedzUsuń
  3. ja akurat lubię zapach kawowy :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)